שירותי אינטרנט מתקדמים
אתר אינטרנט הוא כלי מצוין לקידום בית העסק שלכם. לאחר שסיימתם לבנות אתר והזנתם אותו בתכנים ותמונות האתר צריך להיכנס לתחזוקה שוטפת על מנת שימשיך תמיד בקידום האורגני שלו (קידום טבעי באמצעות תכנים). תחזוקה שוטפת משמעה להזין ולחדש תכנים ותמונות ברמה היומית או לפחות כמה פעמים בשבוע, השינויים האלו שמתבצעים בגוף האתר הם שמביאים את גוגל להבנה שהאתר פעיל ומתחדש כל הזמן וזה בסופו של דבר מה שדואג לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש.
התהליך הטבעי של קידום אורגני הוא ארוך ומצריך סבלנות, יחד עם זאת ישנם כלים נפלאים נוספים שיכולים למנף את הקידום והחשיפה של בית העסק שלכם באינטרנט. אנו מציעים שירותי אינטרנט מתקדמים אשר מוכיחים תמיד את יעילותם, והרי לפניכם סוכריות הקידום שלנו:
גרסת מובייל לאתר:
אחד הדברים היותר חשובים לבית עסק לאחר בניית אתר אינטרנט הוא לעשות לו גרסת מובייל, בגוגל מעריכים כי כ-50% מהחיפושים מתבצעים כיום באמצעות מכשירים סלולאריים. המשמעות של הנתון הזה הוא שמי שאין לאתר שלו גרסת מובייל מפספס מדי יום 50% לקוחות פוטנציאלים. לכן היום כמעט כל מי שבונה אתר עושה לו גרסת מובייל שיהיה זמין בכל הניידים והסמארטפונים, יחד עם זאת ישנם אתרים "מבוגרים" (שנה שנתיים בשוק) שלא עשו גרסת מובייל בעת פיתוח האתר שלהם, אז עדיף מאוחר מאשר אף פעם וזה הזמן ליצור איתנו קשר לקבלת אתר מובייל מקצועי, שלא נאמר יפהפה!!
דוגמה למוביילים:
היום מומלץ לעלות אתר רספונסיבי אך עדיין נתקלים באתרים מותאמים
היום מומלץ לעלות אתר רספונסיבי אך עדיין נתקלים באתרים מותאמים
רגעי זהב - http://www.b-10.co.il/mobile
יאנסן ג'ונסון - https://adhdjanssen.co.il/mobile
דף נחיתה:
מעת לעת אתם מחיליטים לצאת במבצע מסוים, או לעדכן את הלקוחות בשירות חדש ואטרקטיבי שיש לכם להציע, לשם כך בונים דף נחיתה. דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט אטרקטיבי ובו פרטים אודות המבצע או השירות או כל עדכון אחר שאתם רוצים להפיץ. דף הנחיתה הוא כתובת אליה מגיעים לאחר לחיצה על לינק שמפורסם באתר מסוים או פייסבוק או שמגיע כמייל ולחיצה על הלינק מעבירה את הגולש לדף הנחיתה עם הפרטים הרלוונטיים.
דף נחיתה מעביר מידע ממוקד אודות הפרסום שאתם רוצים להפיץ ולכן לא מעבירים את הגולש לאתר שלכם, אלא ממקדים אותו למידע שאתם רוצים להגיש לו, באמצעות דף נחיתה.
דוגמה לדפי נחיתה:
מיני סייט:
כשמו כן הוא, אתר קטן המספק את כל הפרטים הרלוונטיים להמשך התקשרות איתכם. מיני סייט חוברים בדרך כלל לאתרים גדולים או פורטלים מאותו תחום של בית העסק, להם מוקצה מקום ספציפי באותו אתר / פורטל. למשל אם אתם בית עסק קטן או ממש בראשית דרכו ועדיין אין לכם אפשרות לתחזק אתר כמו שצריך אז יש לכם צורך במיני סייט שייתן פרטים בסיסיים על בית העסק שלכם ודרכי התקשרות איתכם.
דוגמה למיני סייט:
ניוזלטר:
כבית עסק גדול שיש לו תמיד מה להציע לקהל לקוחותיו והוא תמיד מתחדש ומחדש דברים, זה יכול להיות ברמת המוצרים שיש לכם להציע או ברמת התוכן - תלוי באיזה אתר מדובר. כך או כך ניוזלטר חודשי או שבוע זה הפתרון, שוב זה תלוי בהיקף וסדר הגודל של העידכונים שלכם. באמצעות ניוזלטר אטרקטיבי מעניין החשיםה שלכם לקהל הלקוחות גדולה ושם יש לכם אפשרות לתקשר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהציע לו או לחדש לו משהו.
דוגמה לניוזלטר:
דיוור:
דיוור בדומה לניוזלטר גם מציע חידוש, עדכון שירות או כל עניין אחר שתרצו להפיץ לקהל לקוחותיכם. בשונה מניוזלטר הדיוור הוא בהיקף קטן יותר וממוקד יותר למסר השיווקי שלכם. בדיוור בדר"כ אתם תעלו נושא אחד או שניים לידיעת הלקוחות שלכם לעומת ניולטר בו יש תבנית מסוימת קבועה בה נכנסים התכנים שאתם רוצים להעביר.
דוגמה לדיוור:
פוקסמיינד - http://simple-sites.co.il/fox8_nl/fox8-40095
פעילות אינטרנטית ענפה מוכיחה את עצמה במבחן התוצאה. האתר מקודם, החשיפה אליו גדולה וקהל הלקוחות שלכם גודל, כל האמור ממנף באופן ברור את המטרות השיווקיות של בית העסק שלכם וחושף אתכם כבית עסק להרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים.